Kookworkshop Pascale Naessens

16 Aug

Eind juni heb ik in restaurant ‘Saloon’ te Gent een kookworkshop van Pascale Naessens gevolgd. Ik ben al een hele poos fan van Pascale haar levens- en keukenvisie. Ze kookt met heel pure ingrediënten zonder in te boeten in smaak. Haar keuken heeft een hart en ziel. Eten is romantiek en plezier en zo zie ik het ook. Niets is leuker dan met vrienden samen aan tafel zitten, lekker genieten van heerlijk eten een glaasje. Er zijn maar 3 regels in haar keuken: puur, eenvoudig en lekker. Hier zijn de recepten.

kookworkshop pascale naessens & kookworkshop pascale naessens 2

2013-06-28 21.46.002013-06-28 19.26.35 2013-06-28 19.26.37-2 2013-06-28 20.14.44 2013-06-28 20.19.21 2013-06-28 21.43.28

6 Reacties to “Kookworkshop Pascale Naessens”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bloemkoolpuree met rivierkreeftjes en crumble van hazelnoten | Loopgekke keukenprinces - augustus 23, 2013

    […] gerecht is geïnspireerd op de kookworkshop die ik in Gent heb gevolgd met Pascale Naessens. Ze maakte een heerlijk voorgerecht met bloemkool, […]

  2. Carpaccio van vijgen met feta | Loopgekke keukenprinces - september 18, 2013

    […] ben al een hele poos fan van de boeken en keuken van Pascale Naessens. In juni heb ik bij haar een kookworkshop gevolgd waarin ze enkele gerechtjes uit haar boeken klaarmaakte en wat meer advies gaf over haar […]

  3. Tonijn uit blik met ui in tomatensaus | Loopgekke keukenprinces - oktober 10, 2013

    […] bereiding is geïnspireerd op een gerecht uit het kookboek van Pascaele Naessens. Ik vind tonijn en tomaten lekker met kappertjes, dus ik heb er wat gehakte kappertjes aan […]

  4. Tonijn uit blik met ui in tomatensaus » Loopgekke Keukenprinces - november 18, 2013

    […] bereiding is geïnspireerd op een gerecht uit het kookboek van Pascaele Naessens. Ik vind tonijn en tomaten lekker met kappertjes, dus ik heb er wat gehakte kappertjes aan […]

  5. Carpaccio van vijgen met feta » Loopgekke Keukenprinces - november 18, 2013

    […] ben al een hele poos fan van de boeken en keuken van Pascale Naessens. In juni heb ik bij haar een kookworkshop gevolgd waarin ze enkele gerechtjes uit haar boeken klaarmaakte en wat meer advies gaf over haar […]

  6. Bloemkoolpuree met rivierkreeftjes en crumble van hazelnoten » Loopgekke Keukenprinces - november 18, 2013

    […] gerecht is geïnspireerd op de kookworkshop die ik in Gent heb gevolgd met Pascale Naessens. Ze maakte een heerlijk voorgerecht met bloemkool, […]

Geef een reactie

