Recept: Chocolademuffins (glutenvrij & vegan)

5 Sep

Dit recept van de blog Writer In Heels ziet er heerlijk uit. Het zijn gezonde muffins en wie snoept nu niet graag als het verantwoord is 😉

writerinheels

DSC_5430bewerkt

Afgelopen weken heb ik maar weinig in de keuken gestaan. ‘At je dan niet?’, vroeg moeders me gisteren. Jawel, natuurlijk wel.  Maar ik zat even wat minder in de gezonde ‘scene’. Ik at busladingen afbakpizza’s en pringles, en tsja: daar hou je weinig recepten aan over. Langzaamaan besloot ik maar weer eens wat vaker in de keuken te duiken. Want uiteindelijk vind ik bakken hartstikke leuk. En om langzaam weer in de groove te komen, ging ik terug naar een recept dat ik al eerder maakte (en dat godsallemachtig goed is). Van mijn keukengoddess: Solveig.

Ongetwijfeld knutsel ik binnenkort zelf weer dingen in elkaar, maar om te starten is een oude klassieker altijd goed. En ik zou dit recept niet delen als het niet écht goed is. Een chocolademuffin die ongezond smaakt, maar gezond is? Uhh, yes please! Jullie dit recept onthouden (wat dus niet van mij is) zou…

View original post 338 woorden meer

Geef een reactie

